אמנת שירות

• תור פלוס מתחייבת להעמיד את לקוחותיה בראש מעיניה. להבין את צרכיהם, לענות על ציפיותיהם ולתת מענה מקצועי ואמיתי, תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה, איכותית ואדיבה עם ליווי אישי מסור.
• תור פלוס מתחייבת להמשיך ולהוביל את עולם התיירות והנופש לציבור הדתי תוך הקפדה על רמת תיירות גבוהה, שירות איכותי ואדיב ומחירים אטרקטיביים.
• תור פלוס מתחייבת להעמיד לרשות לקוחותיה את המבחר הגדול, החדשני והעדכני ביותר בתחום התיירות, הנופש והאירועים.
• תור-פלוס מתחייבת להציע את העסקאות וחבילות הנופש המשתלמות ביותר ללקוחותיה על מנת להבטיח את התמורה המרבית להשקעתם.
• תור פלוס מתחייבת לערוך סקרי שביעות רצון בצורה מקיפה ובאופן שוטף על מנת ליעל את שירותיה לשביעות רצון לקוחותיה.
• תור- פלוס רואה ערך עליון באמינות, מצוינות, חדשנות והוגנות. מתוך בטחון ביכולתנו לקיים ולשמר רמה זו, אנו מתחייבים לכבד את כל התחייבויותינו בכל תחומי פעילותינו.

תנאים ואחריות

חברת "תור פלוס" אינה אחראית בכל צורה שהיא לגבי תקלות כלשהן, עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי שירותים, או עקב גורמים שאינם תלויים בספק כגון: שביתות, מזג אויר, ימי חג וכדומה.
הזמנה המתבצעת באתר לאחד או יותר משרותי התיירות המוצעים ע"י חברת "תור פלוס" מהווה הסכמה מצד הלקוח לכל התנאים וההגבלות המפורטים במסמך זה. משתמש רשאי לבצע פעולות רכישה באתר במידה והנו: בעל תעודת זהות ישראלית, מעל גיל 18 ובעל כרטיס אשראי חוקי ובתוקף.יובהר כי התנאים הכלליים המופיעים באתר זה מתייחסים לתיירות פנים ולתיירות יוצאת כאחד.

• מדיניות מחירים
מחירי השירותים: מחירי השירותים המוצעים בארץ הם לרוב נמוכים מהמחירים הרשמיים של ספק השירות בארץ(למשל: לעומת מחירון בית המלון). עם זאת יתכן כי בנקודת זמן מסוימת המחירים באתר יהיו גבוהים יותר. מחירי השירותים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת ובכל מקרה המחירים הקובעים והמחייבים הם המחירים המופיעים בחברה. המחירים הרשומים באתר יכולים להשתנות, גם אם לא עודכנו באתר, במידה וקיימת אי התאמה בין המחירים המפורטים באתר לבין המחירים במשרדי החברה,בין אם זה בגלל שינוי מחירים ובין אם זה בגלל טעות בהקלדה, המחיר במשרדי החברה הוא הקובע.
• פרטי רוכש השרותים/ מוצרים
בעת רכישת השירותים / מוצרים באתר יתבקש המזמין להזין במערכת פרטים אישיים הן של המזמין והן של הנוסעים הנוספים. "תור פלוס" ומי מטעמה אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי המזמין בהקלדת פרטיו או פרטי הרכישה או אם פרטי הרכישה לא נקלטו במערכת או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת מהמזמין לבצע הזמנה. שינוי שם הנוסע, לאחר התשלום עבור ההזמנה, כרוך בתשלום נוסף.
• מידע ותמונות באתר
האתר כולל מידע מטעם "תור פלוס" וכן מידע מטעם צדדים שלישיים עליהם אין ל"תור פלוס" פיקוח או שליטה. "תור פלוס" אינה בודקת את מהימנות המידע האמור, שלמותו או דיוקו והיא לא תישא באחריות לכל אי-התאמה, חוסר, הטעייה או טעות הכלולים במידע זה. יודגש כי כל התמונות המופיעות באתר מיועדות להמחשה בלבד והן נמסרות לידי "תור פלוס" על ידי צדדים שלישיים.
• תשלום באמצעות כרטיס אשראי – תנאי תשלום באתר
בתיירות פנים – ניתן לבצע את התשלום באמצעות כרטיס אשראי בשלושה תשלומים שיקליים ללא ריבית. בתיירות יוצאת – ניתן לבצע את התשלום בחיוב אחד שיקלי או בשניים, עד שלושה תשלומים צמודי דולר בהתאם לשער מכירה והמחאות ביום חיוב חשבון הבנק על ידי חברת האשראי. האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיית הצפנה מתקדמות. המידע המוזן על ידי הרוכש/המזמין באתר הינו חסוי ולא יועבר על ידי "תור פלוס" לצדדים שלישיים מלבד אלה הרשאים לדרוש ממנה מידע על פי כל דין. מבצע ההזמנה באמצעות האתר הוא המשלם את התמורה בגינה, אף אם אינו בין הנוסעים. במידה ומבצע ההזמנה אינו כלול ברשימת הנוסעים עליו למלא את פרטיו האישיים במסגרת השדה "פרטי בעל הכרטיס" שבמסך ביצוע ההזמנה. כאמור לעיל, תנאי מוקדם לאישור הרכישה באתר הינו קבלת אישור של חברת האשראי לעסקה שעליה התחייב הרוכש. "תור פלוס" אינה מחוייבת לכבד עסקה אשר בוצעה באמצעות האתר כל עוד לא התקבל אישור חברת האשראי לעסקה.
• ביטולים ושינויים:
מוסכם שביטול חופשה יכנס לתוקפו עם קבלת הודעת ביטול במשרדי חברת "תור פלוס" בכתב בלבד וחתום ע"י הלקוח, בפקס, במכתב או במייל. באחריות הלקוח לוודא שהודעת הביטול אכן התקבלה במשרדנו ולקבל על כך אישור.
חוק הגנת הצרכן- לקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן: "החוק") וזאת בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר, ובתנאי שהביטול יעשה לא יאוחר משבעה ימי עסקים לפחות קודם למועד תחילת השירות. ביטול של העסקה יש לעשות בכתב, באמצעות הפקס או במסירה אישית במשרדי חברת "תור פלוס" בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור, יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מעלות ההזמנה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם.

דמי ביטול – חו"ל 2017

מוסכם שביטול חופשה יכנס לתוקפו עם קבלת הודעת ביטול במשרדי חברת "תור פלוס" בכתב בלבד וחתום ע"י הלקוח, בפקס, במכתב או במייל.
באחריות הלקוח לוודא שהודעת הביטול אכן התקבלה במשרדנו ולקבל על כך אישור.
חוק הגנת הצרכן- לקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן: "החוק") וזאת בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר, ובתנאי שהביטול יעשה לא יאוחר משבעה ימי עסקים לפחות קודם למועד תחילת השירות. ביטול של העסקה יש לעשות בכתב, באמצעות הפקס או במסירה אישית במשרדי חברת "תור פלוס" בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור, יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מעלות ההזמנה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם. משמע:
במידה ולקוח ביטל תוך ארבע עשר ימים מיום עשיית העסקה ובתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות יחויב המזמין בדמי ביטול של 100 ₪ או 5% מערך העסקה.
כל מקרה שאינו נכלל בסעיף 1 יקבע עפ"י מדיניות החברה שלהלן:
ביטול עד 40 ימי עסקים לפני היציאה - דמי רישום בלבד 47 יורו לאדם
ביטול בין 40 ימי עסקים עד 30 ימי עסקים לפני היציאה– 30% מערך העסקה
ביטול בין 29 ימי עסקים עד 20 ימי עסקים לפני היציאה – 75% מערך העסקה
ביטול 19 ימי עסקים לפני היציאה 100% דמי ביטול
ביטול כרטיס טיסה הינו בהתאם לנוהלי חברת התעופה (מעבר לאמור לעיל)





בכל עניין או בקשה ניתן ליצור עימנו קשר:
• אפעל 6, קרית אריה, פתח תקווה, ישראל
• שעות הפעילות: א'-ה': 8:30-19:00, ו': 8:30-13:00
• טלפון להזמנות: 03-9050505
• פקס: 03-9050500
• דוא''ל: on-line@tourplus.co.il

מה אומרים לקוחות

העדויות של לקוחותינו הן ההוכחה הטובה ביותר לרמת השירות הגבוהה שלנו