לקוחות תור פלוס מקבלים יותר.
"תור-פלוס" מתחייבת להעמיד את לקוחותיה בראש מעייניה. להבין את צרכיהם, לענות על צפיותיהם ולתת מענה מקצועי ואמיתי לכל בקשותיהם..." (מתוך אמנת השירות של תור-פלוס).
בתור-פלוס כל אורח הוא יחיד ומיוחד וההתייחסות אליו היא כאח"מ איש חשוב מאוד. בתור-פלוס אין מחלקת "לקוחות V.I.P. " משום שכל האורחים הם V.I.P. ומקבלים שירות מועדף בהתאם.
נופש ב"תפירה אישית": לאורך כל הנופש ישנה התחשבות בבקשות האורחים, סידורי הושבה מדוקדקים מראש בחדרי האוכל ועוד.

מה אומרים לקוחות

העדויות של לקוחותינו הן ההוכחה הטובה ביותר לרמת השירות הגבוהה שלנו